LifeStyle Idaman Saya

  • Wednesday, February 14, 2018
  • By efie muhamad
  • 0 Comments


Bila ditanya - apa lifestyle yang saya impikan?

5 tahun lagi?
10 tahun lagi?
15 tahun lagi?

Tak banyak..

Yang saya nak, masa tu saya dah bebas!
Bebas masa..
Bebas kewangan..
Badan sihat..

Sebab apa?

Sebab, supaya saya senang untuk lebih dekatkan diri pada jalan Allah.. senang nak hadiri kuliah-kuliah ilmu, senang nak gi masjid 5 waktu sehari semalam, tanpa ada masalah kekangan waktu + kewangan + kesihatan.

Saya boleh travel ke mana-mana, kenali bumi Allah yang luas ni, ambil ibrah dan pengajaran.. bukan sekadar melancong suka-suka sahaja..

Saya boleh menderma, saya boleh bantu mereka yang memerlukan, saya boleh tolong sesiapa je yang saya nak..

Saya dah bebas hutang. Tiada lagi hutang-hutang yang membelenggu hidup saya. Hutang ni pemberat hidup. Saya nak hapuskan cepat-cepat. Semoga saya kembali pada Allah dalam keadaaan saya dah bebas segala hutang dengan manusia.



Apa lifestyle idaman kalian?

******************

Nak order Shaklee?


Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)
FB: Efie Muhamad (Founder TheVioletTeam)

You Might Also Like

0 comments