Minuman Tenaga Untuk Membantu Ibu Mengandung Berpuasa Penuh

Pejam celik pejam celik, sekejap je dah nak masuk bulan puasa dah. Lebih kurang 10 hari je lagi, kita dah nak sambut puasa. Cepat betul masa berlalu sekarang ni kan? Rasa macam baru je raya tahun lepas, dah nak puasa balik dah..

By the way, ada tak di kalangan reader blog saya ni yang tengah mengandung? Masa mengandung, sebenarnya bonus untuk kita dapat berpuasa penuh sebab takde period kan?Tapi, kalo tak larat, macamana nak puasa penuh pulak? Huhuhu..

Memang agak risau kan, dapat ke tak nak berpuasa penuh bulan ni. Takut tak larat kan. Tahun lepas, saya mengandung masa bulan puasa jugak, penat tapi alhamdulillah dapat jugak berpuasa penuh. Tahun ni, menyusu pulak. 2 orang pulak tu. Moga-moga Allah berikan kekuatan untuk dapat jugak berpuasa penuh nanti. Aminnn...





Apa persediaan saya?


Berita baik untuk semua ibu-ibu yang hamil mahupun yang tengah menyusu macam saya. Shaklee ada sediakan Set Minuman Sahur Untuk Ibu Mengandung tau! Minuman ni lah yang jadi persediaan saya..

Memang masa sahur, saya lebih prefer untuk ambil 3 jenis minuman ni berbanding dengan makan nasi. Sebab saya rasa, bila minum ni, badan saya lebih cergas, tak letih sangat walaupun sedang berpuasa. Berbanding dengan makan nasi, biasanya akan jadi agak lemau dan masuk waktu tengahari akan jadi laparrrrr sangat. Itu saya lah.. Mungkin ada yang sama dengan saya kan..

Ok, apa benda yang 3 jenis minuman ni?

ESP - bantu kenyang lebih lama jadi tak lah baru jam 10 pagi nak lapar.

Meal Shakes - Multi vitamin mengandungi 24 jenis vitamin dan mineral supaya bila badan cukup zat, bayi dalam rahim pun cukup zat, ibu pun boleh puasa dengan lebih bertenaga

Performance Drink - bantu ibu kekal hydrated. Kita cepat letih dan tak bermaya sebab badan dehydrated.

Lebih-lebih lagi ibu mengandung kena sentiasa hidrasi (hydrated) Performance Drink mengandungi elektrolit yang menyimpan air dalam badan lebih lama berbanding air kosong itu sendiri.
Set Berpuasa Shaklee


Cepat-cepat dapatkan set ni tau, sebab set ni sangatttttt laris. 
Tambah-tambah lagi bila bulan puasa. 
Selalu sangat Out Of Stock (OOS). 
So, jangan jadi mangsa OOS ya.. Hihi.. 
Cepat-cepat order tau..

Tekan butang ni untuk order.


Ataupun, boleh je hubungi saya untuk order..


Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)



Efie Muhamad (facebook)

You Might Also Like

0 comments