1 Rahsia Besar Kenapa Saya Sukaaaa Sangat Bisnes Shaklee

  • Tuesday, May 09, 2017
  • By efie muhamad
  • 0 Comments


Assalamualaikum...


Selamat Hari Wesak semua..


Hari cuti, hari untuk kita bersama keluarga kan?

Besttttt sangat...


Kawan-kawan sekolah saya dulu, diorang plan nak buat gathering kat taman PICC hari ni.. Jeles betul dengan diorang.. Nak join sama memang tak mampu la kan. Maklumlah saya kat Kelantan diorang kat KL.


Nasib baik, masa pegi KL last 2 weeks, sempat lah gathering kecil-kecilan dengan sebahagian dari mereka. Masa tu on the spot gathering je, kami buat kat Taman Layang-Layang. Masa tu 10 orang je yang dapat hadir, tu pun dah cukup meriah mdengan potluck macam-macam. Kali ni punya gathering 30 orang yang dapat join, dengan potluck yang lagi kebabom la kan.. Fuhhhh menangis tak berlagu ai ok... Hihihih..




Ok, sebenarnya nak cerita, seronok kan kalo selalu dapat bercuti macam ni, tapi kedai / bisnes kita tetap berjalan macam biasa. Bisnes yang automated dan scalable. Syokk tau..
 Pegi mana-mana pun, berapa hari pun tetap takde masalah sebab bisnes tetap macam biasa.

Nak tau bisnes apa?

SHAKLEE la of course!

 ❤❤❤



Nak tahu macamna saya run bisnes Shaklee saya, tanpa tutup kedai walaupun saya tengah bercuti?

Meh kontek saya cepat-cepat tau!

Tak sabar nak kongsi dengan korang!




Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu (ID: 869620)

Efie Muhamad 019-9890707


Efie Muhamad (facebook)

You Might Also Like

0 comments