Hapuskan Jerawat & Jeragat Dengan Vitamin C Shaklee

  • Thursday, November 19, 2015
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Vitamin C memang terkenal di kalangan mereka yang sukakan kecantikan. Sebab tu, tak hairan bila wujudnya lambakan produk Vitamin C, samada secara makan atau cucuk.

Tapi, sejujurnya, saya tak berapa bersetuju tentang pilihan untuk mengambil suntikan Vitamin C ni. Malah, pihak Kementerian Kesihatan Malaysia sendiri, juga telah mengeluarkan kenyataan bahawa kerajaan Malaysia tidak mengiktiraf suntikan Vitamin C, dan tidak membenarkan mana-mana pegawai perubatan kerajaan mengamalkannya.

Saya juga, sebagaimana orang lain, turut amalkan Vitamin C. Namun, tujuan asal saya mengambil Vitamin C ni adalah untuk tingkatkan kesihatan diri saya (vitamin C merupakan vitamin antioksidan, yang mana dapat tingkatkan kadar imuniti tubuh kita), bukan untuk nak cantik pun hihihi... Tapi bonusnya adalah 'ter'jadi cantik.. Eh? Hahahha gurau je...

Yang pasti, Vitamin  C pilihan saya pastilah, Sustained Release Vitamin C 500mg dari Shaklee ;-)

Kebaikan Vitamin C


❤ Meningkatkan penghasilan kolagen semulajadi kulit 
❤ Mencerahkan warna kulit 
❤ Menguatkan imunisasi kulit 
❤ Memudarkan jeragat 
❤ Menegangkan kulit 
❤ Mengecutkan jerawat 
❤ Memudarkan parut 

Dan, jika diambil bersama dengan Shaklee Collagen Powder ni,bertambahlah marvellous nya tau!




Koleksi Testimoni Pengguna Vitamin C Shaklee





Ni pulak, testimoni secara live, perkongsian dari sahabat saya Cik Nor Farizan Mazlan dari Kuala Terengganu..



Berminat?

Harus la kannnn...

Nah, klik butang kat bawah ni untuk order..


Ataupun, kalo nak saya poskan pun boleh.. ;-)

Nak order Shaklee?

Nak jadi ahli Shaklee?

❤ Efie Muhamad ❤

SMS/Whatsapp: 019-9890707





You Might Also Like

0 comments