Free Trip Shaklee: Cantiknyaaaaaa Itali

  • Monday, November 23, 2015
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Kawan-kawan seShaklee saya yang lain, sekarang tengah ber'riang gumbira' di Itali. Mengumpul momen-momen indah, untuk dibawa ke masa hadapan dan bakal dikenang sebagai saat-saat terindah dalam hidup nanti. Saya pasti... 

Apatah lagi, sebahagian daripada mereka, memang angkut seluruh ahli keluarga. Mak, ayah, anak-anak.. Maka, apa lagi yang lebih best berbanding itu? Menikmati saat-saat indah, bersama seluruh ahli keluarga.. Itu memang terbaik!

Trip Shaklee ni, memang ada setiap tahun. 

2013 - Paris/London
2014 - US
2015 - Itali

Setakat ni, saya belum berpeluang untuk join diorang ke trip antarabangsa. Masa tahun lepas, yakni ke US tu sebenarnya saya layak, tapi disebabkan beberapa pertimbangan yang diambil masa tu, saya melepaskan peluang keemasan tersebut, dan memilih untuk ke trip tempatan sahaja. Belum diizinkan Allah...

Setakat ni saya telah join trip tempatan Shaklee sebanyak 3 kali, Alhamdulillah. Dan, ianya memang superb! Memang 5 star trip!


Semoga Allah izinkan saya lagi, untuk beerpeluang ke trip antarabangsa bersama Shaklee pulak nanti.

Apapun, jom kita layan dulu gambar-gambar diorang kat Itali.. Serius bestttt sangat! Tengok gambar diorang je pun saya dah dapat rasa best, apatah lagi diorang sendiri kan? Syokkk gila...

Diorang pergi ke 3 3 tempat ni - Milan, Florence & Rome




























Subhanallah.... Cantiknya bumi ciptaan Allah ni...

Nak pasang impian, supaya suatu hari nanti saya dapat menjejakkan kaki ke tempat-tempat sebegini.. Insya Allah.,...

Kawan-kawan..

Jom, kita sama-sama berniaga Shaklee.. Insya Allah, selain dapat menambah pendapatan, kita turut berpeluang untuk melawat tempat-tempat ini secara percuma.. Bukan setakat percuma, malah mendapat layanan 5 bintang pulak tu.. Hinggakan beg kita pun diorang yang bawakkan... Fuhhhh...

Jommm...


❤ Efie Muhamad ❤

SMS/Whatsapp: 019-9890707

You Might Also Like

0 comments