Asyfa Qaisa....

  • Sunday, April 12, 2015
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Lama sungguh blog ini saya tinggalkan..
Sebulan lebih..

Bukan merajuk..
Bukan berjauh hati..
Cumaaa.... Entahlahh...

Takpelah..
Kita abaikan je..

Kini saya dahpun kembali..
Mewarnai kembali dunia blogging..
Yeayyy!!

Alhamdulillah, saya dahpun selamat melahirkan anakanda ke 3 saya, seorang puteri.. Alhamdulillah.. Ingat tak dalam entry dulu (Anak Lelaki Ke Anak Perempuan), sampai sudah memang tak tau jantina kan masa scan.. hehehe.. kini, persoalan itu dahpun terjawab.. anak perempuan rupanya.. geng umi & kak Ajlaa'...

Ni saya kongsikan gambar2 puteri kami, Asyfa Qaisa.. sebijik muka kak Ajlaa' masa lahir, cuma kak Ajlaa' berambut lebat, manakala Asyfa ni berambut jarang.. Alhamdulillah, kamu sihat dan sempurna, walaupun umi diuji dengan demam denggi semasa kandungan 38 minggu dan tonsilitis yang teruk semasa awal kehamilan (8 minggu)..


Day 1 of life @ HUSM Kubang Kerian
Day 7 ~ Tahnik & Akikah
Sebelum rambut dicukur
Taraaaa dah botak dahpun...
Tidur dengan abang Ammar dan kak Ajlaa'.. saya dah besar hehehe..


Sebenarnya ada banyak lagi gambar ni, tapi takleh nak upload la pulak.. blog ni dah merajuk dengan saya kot.. problem.. huhuhu.. takpela, kita jumpa in the next article..

Nak selesaikan masalah kenapa takleh nak upload ni dulu...

Bye...


*************************************************
Nak order Shaklee?

❤ Efie Muhamad ❤

SMS/Whatsapp: 019-9890707

You Might Also Like

0 comments