Ajlaa' Qaisa: Selamat Hari Lahir ke 4

  • Tuesday, February 10, 2015
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Alhamdulillah, semalam merupakan ulangtahun ke 4 anak kedua saya, Ajlaa' Qaisa. 
Syukur atas kurniaan terindah dari Allah ini..

Kek surprise untuk Ajlaa' petang semalam



Balik-balik je sekolah, terus potong kek



Ammar, Ajlaa' dan Darwish


Budak-budak ni memang suka kek, sama macam mak dia ni..heheh


Tak sampai 5 minit, kek dah tinggal separuh..hihihihi

Kek ni saya tempah dengan Awa Homebakery.. Homemade cake yang sangat sedap.. Kek yang saya order ni Choc Indulgence.. Saya ni memang suka sangat dengan kek coklat.. Dari dulu hingga kini..hihihi.. apa2 yang berasaskan coklat, saya memang suka. Tapi, Cheese cake pun suka jugak.. selain daripada 2 jenis kek ni, yang lain-lain kurengggg sikit la..hihihi..

Eh, dok cerita pasal saya la pulak..hihihi...

Ok, back to Ajlaa'.. Saya doakan, anak saya ni akan membesar sebagai anak soleh, yang sentiasa patuh pada suruhan agama, yang menjadikan Al-Quran sebagai panduan hidup, yang sentiasa mendoakan kami orang tuanya bila kami dah tiada nanti.. Semoga dia cemerlang dunia akhirat.. Aminnnn...

Ni status saya kat FB semalam, sempena hari lahir dia.. Sengaja saya tepek kt sini, sebagai ingatan sampai bila-bila, doa dari sahabat-sahabat...







Jemput baca kisah-kisah tentang Ajlaa' yang pernah saya coretkan dalam blog ini...

Ajlaa' Qaisa: Anugerah Terindah Buat Kami

Kisah Ajlaa & dan Asthma

Cerita Tentang Anak

Anak Saya Tidak Sihat

 

*************************************************

Nak order Shaklee?

❤ Efie Muhamad ❤


SMS/Whatsapp: 019-9890707


You Might Also Like

0 comments