Cara Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma

  • Thursday, January 15, 2015
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Hari ni, sekali lagi saya ke branch Shaklee. Rutin biasa, sebagai orang yang memang cari makan dengan bisnes Shaklee kan? Asal stok barang jualan menyusut je, terus nak kena tambah la kan... Ready stock memang saya sentiasa pastikan ada, senang bila customer nak cash on delivery (COD) kat mana-mana, especially area Pasir Tumboh..

Mula-mula ingat nak restock sikit je barang Shaklee yang takde, dalam RM600++ je. Pastu tiba-tiba ada seseorang pm saya kat FB, bagitau nak beli Vitamin C & Vitamin E, dan nak jadi ahli jugak. So alang-alang, saya bagitau jumpa kat Shaklee terus la kan..

Alhamdulillah, beliau bijak bila memilih untuk dapatkan FREE SHAKLEE MEMBERSHIP. Ya lah, dah jimat RM75 yuran keahlian tu kan. Barang dapat, keahlian percuma pun dapat. Kan jimat tu. 





Macamana Nak Jadi Ahli Shaklee Free?


Ok, bila dia bagitau nak beli Vitamin C dan Vitamin E, dan beliau pun berminat untuk jana pendapatan dengan Shaklee, saya terus cadangkan untuk beliau amek 4 botol Vitamin C & 3 botol Vitamin E. Keahlian percuma Shaklee ni kita boleh dapat bila buat pembelian 200uv ke atas (dalam RM650). Jadi, melalui kombinasi Vitamin E & Vitamin C tu yang berjumlah RM653, terus melayakkan beliau untuk jadi ahli secara percuma. Senang kan?

Ok, settle bab beliau... Dah selamat pun jadi ahli.. Insya Allah, seterusnya saya akan guide pulak macamana nak mula berniaga dengan Shaklee ni. Yang penting dalam bisnes ni, mesti kena rajin, jangan sesekali cepat putus asa, dan tawakkal kepada Allah, selepas kita dah berusaha sedaya upaya. Insya Allah, kejayaan memang akan jadi milik kita. Allah itu Maha Pemurah...

Berbalik kepada barang-barang yang saya nak restock ni, asalnya nak beli dalam RM600+ je kan. Tiba-tiba, masa nak turun rumah tu, subhanallah Allah datangkan rezeki melimpah ruah hari ni. Dapat order yang sangat banyak termasuk VIVIX yang tengah promo tu kan. 

Jadi, apelagi memang shopping vitamin la saya tadi...

Asal nak beli dalam RM600++ je tadi, dah pun jadi RM3700++... Alhamdulillah...


Jangan salah faham ya.. Vitamin yang banyak ni bukan untuk saya simpan buat pekasam letak bawah katil.. No no no no... 80% dari vitamin ni, memang dah ada orang yang order.. yang saya buat stok kat rumah cuma 20% je...

Rezeki bila Allah nak bagi, sekelip mata je kan? Allah boleh datangkan dari sudut yang kita tak pernah jangka sekali pun.. Allah itu Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. Banyak sangat nikmat dia, yang kita manusia ni sering lalaikan.. Subhanallah, moga Allah ampuni kelalaian kita tu...





So, sape lagi yang nak bina pendapatan melalui Shaklee, yang nak cari side income dengan Shaklee, yang rasa takde modal tapi nak ubah kehidupan melalui Shaklee, maka bolehlah hubungi saya.. Insya Allah, dengan ilmu yang saya ada sejak 3 tahun bersama Shaklee ni, maka saya akan beri tunjuk ajar semampu saya...

Bonus Shaklee, tak pernah gagal Shaklee bayar sepanjang 3 tahun saya bersama Shaklee.. Shaklee tak pernah menipu.. Shaklee bukan scam ya... Bonus biasanya masuk 15hb pada setiap bulan (hari ni lah 15hb hehehe), tapi bonus semalam lagi dah masuk.. Memang macam tu biasanya, lebih awal dari yang Shaklee janjikan...

Ok, nak bisnes Shaklee ke nak order Shaklee ke, boleh hubungi saya.. Insya Allah, yang terbaik dari saya, saya berikan untuk anda...

❤ Efie Muhamad ❤

SMS/Whatsapp: 019-9890707




You Might Also Like

0 comments