Peluang Jana Pendapatan Dari Rumah Dengan Shaklee

  • Wednesday, April 23, 2014
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Tak perlu buat pinjaman!
Tak perlu melabur beribu-ribu!
Tak perlu keluar pagi balik malam cari orang!

Tapi berpeluang untuk jana pendapatan 
sehingga 6 angka sebulan!!


Ini bukan sekadar omongan kosong...

Anda berminat??

Ok teruskan membaca...

Dengan Shaklee, anda tak perlu untuk melabur beribu-ribu ringgit bagi mengusahakan perniagaan ini. Shaklee bukanlah MLM menipu, MLM haramjadah yang menipu ramai orang yang nak cepat kaya tu. No no no.... Shaklee bukan begitu..

Dengan Shaklee, anda WAJIB JADI AHLI SHAKLEE terlebih dahulu sebelum mula berniaga Shaklee. Nak jadi ahli ni pulak, ada 2 pilihan diberikan.

1. Bayar RM75 yuran keahlian untuk seumur hidup 

atau
 
2. Beli mana-mana produk Shaklee bernilai 200uv (lebih kurang RM650), maka anda layak mendapat keahlisan secara PERCUMA

That's it!

Ya, itu sahaja yang diperlukan untuk membolehkan anda mula berniaga Shaklee


Apa Kelebihannya Berniaga Shaklee??

Ohhhh baaaaaaaanyak sangat....

✔ Dengan pendapatan dari Shaklee ni lah saya dapat bayar yuran sekolah Little Caliphs anak saya Ammar & Ajlaa' ...
✔ Dengan pendapatan dari Shaklee ni lah saya dapat bayar pinjaman perumahan saya..
✔ Dengan pendapatan dari Shaklee ni lah saya  dapat bayar pinjaman kereta saya..
✔ Dengan pendapatan Shaklee ni lah saya dapat bayar pinjaman peribadi saya..
✔ Dengan pendapatan dari Shaklee ni lah saya dapat penuhi belanja dapur rumah saya...
✔ Dengan pendapatan dari Shaklee ni lah saya dapat bantu suami yang tengah sambung Master kat USM Penang..
✔ Dengan pendapatan Shaklee ni lah saya dapat bantu bagi duit bulanan kat mak mertua saya..
✔ Dengan  pendapatan Shaklee ni lah saya dapat bantu adik-adik ipar saya seramai 4 orang yang masih belajar kat universiti tempatan..
✔ Dan baaaaanyak lagi yang saya boleh buat melalui pendapatan dengan Shaklee...

Ya, segala-galanya dengan Shaklee...
Alhamdulillah... Syukur pada Allah yang tunjukkan jalan untuk saya bersama dalam Shaklee..
Boleh baca kat sini, sejarah bagaimana saya boleh bermula dengan Shaklee..

Dan saya melakukannya segala-galanya dari rumah.. 
I'm proudly Work At Home Mom..

 Nak tau apa yang saya dapat dari Shaklee?

Boleh tengok kat sini...



Kenapa MESTI Daftar Shaklee Dengan Saya?


Haaa jangan ingat boleh je daftar Shaklee dengan sesiapa je.. Silap daftar, diri sendiri yang merana... Tak dapat bimbingan perniagaan yang sewajarnya, tak dapat access ke grup eksklusif, tak dapat belajar tips pemasaran, tak diajar buat blog, tak diajar macamana nak menjual secara online, tak diajar segala2nya... Dibiarkan terkontang kanting terkapai-kapai...

Masa tu nak tukar upline??
Sorry, Shaklee tak benarkan.. Kena bekukan account Shaklee selama 18 bulan dulu baru boleh re-register... Haaaa jangan main-main... nak tunggu 18 bulan tu, silap-silap kalo dah buat bisnes Shaklee dah boleh dapat 6 angka bonus dah tu...

Grup saya memang best...

Boleh tengok aktiviti2 grup saya kat sini...
 

Oh ya, nama grup saya Cheese... (nak tau kenapa saya letak nama Cheese boleh tengok kat sini..)
Nama grup besar saya iReach..
Nama grup yang lebih besar adalah Jutawan...




Nak bina perniagaan dengan Shaklee?

Boleh call saya sekarang..   
iR Efie Muhamad 
ID Shaklee: 869620
019-9890707

You Might Also Like

0 comments