Cara Berhenti Merokok Dalam Masa Seminggu!!

  • Friday, December 27, 2013
  • By efie muhamad
  • 1 Comments

Kita memang sedia maklum rokok memang sangat-sangat memudaratkan. Tiada apa kebaikan yang dapat disumbangkan oleh sebatang rokok. Malangnya, rokok memudaratkan bukan sekadar perokok itu sendiri, malahan insan-insan di sekeliling perokok itu pun turut sama terkesan dengan kemudaratan yang dibawa oleh rokok. Mak ayah, isteri, anak-anak akan turut sama terkena kesan buruk rokok, malahan ada yang berpendapat golongan sekunder ini akan mendapat kesan yang lebih hebat lagi..

Saya bertuah, kerana insan-insan tersayang di sekeliling saya, memang tidak merokok.

Abang-abang saya, ayah mertua (ayah saya dah meninggal seusia saya 4 tahun) juga suami saya sendiri, memang tidak merokok. Syukur pada Allah..

Bagi isteri-isteri lain, yang mempunyai suami yang merokok, mungkin sudah pasrah kan. Ya, lah, suami terlebih dahulu kenal rokok daripada kenal kita kan.

Menyuruh suami untuk berhenti merokok adalah seumpama mencurahkan air ke daun keladi.
Mengimpikan suami berhenti merokok adalah seperti mengharapkan bulan jatuh ke riba.
Menunggu untuk suami berhen ti merokok adalah seperti pungguk merindukan bulan.

Chewahhhhhh..... Heheheh....

Namun, sebenarnya tiada yang mustahil untuk suami kita berhenti merokok.


Jom tengok perkongsian hebat ini...










 Subhanallah...

Hebat kan Vivix, dengan izin Allah...

Bukan sekadar dapat membuatkan perokok dapat berhenti merokok, namun dapat memberi banyak lagi nilai tambah dalam taraf kesihatan seseorang. Badan lebih cergas, bertenaga dan tidak lesu.

Nak tengok macamana rupa VIVIX??



resveratrol shaklee

 Jadi, memang rugi kalau masih lagi ragu-ragu untuk mencuba Vivix..

Badan akan berterusan sedikit demi sedikit rosak, tanpa ada sebarang usaha untuk memperbaiki diri. Bila tiba satu tahap yang tak dapat untuk badan bertahan, maka ia akan meletup dan sudah tidak dapat diselamatkan lagi.

Mari selamatkan diri kita, dan insan2 tersayang... Sementara masa masih ada!!

-------------------------------------------------------------------
Sekiranya anda perlukan suplemen Shaklee, anda boleh mendapatkannya dari saya, agen Shaklee Pasir Tumboh, Kota Bharu. Bagi mereka yang tinggal jauh, saya gunakan khidmat PosLaju bagi penghantaran.
Boleh hubungi saya di 019-9890707 ;-)


You Might Also Like

1 comments