Doa Mudah Hamil Menurut Islam

Entry kali ini khas buat pembaca-pembaca blog saya beragama Islam.

Sebagai seorang Muslim, kita dituntut untk sentiasa berdoa, memohon pada Allah atas segala apa yang kita kehendaki kan. Doa semoga diampunkan dosa, doa dimurahkan rezeki, doa dipermudahkan segala urusan dan banyak lagi kan

Untuk kali ini, saya ingin berkongsi doa mudah hamil. Semoga segala usaha dan ikhtiar kita ini akan membuahkan hasil. Insya Allah..





--------------------------------------------------------------------------------

Sekiranya anda perlukan suplemen Shaklee, anda boleh mendapatkannya dari saya, agen Shaklee Pasir Tumboh, Kota Bharu atau dapatkan di kedai Mom 2 Moms milik saya, juga di Pasir Tumboh. Bagi mereka yang tinggal jauh, saya gunakan khidmat PosLaju bagi penghantaran.



Boleh hubungi saya di 019-9890707 ;-)

You Might Also Like

0 comments