Coaching-coaching, makan-makan sebelum PRU

  • Saturday, May 04, 2013
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Alhamdulillah, esok dah 5 Mei 2013. Tiba masa untuk seluruh rakyat Malaysia, membuang undi, 5 tahun sekali.. Insya Allah, esok tunaikan tanggungjawab pada negara...

Apa2pun, hari ini kami sempat bercoaching2, belajar bagi memantapkan ilmu marketing dan teknik2 dalam bisnes Shaklee. Kelas seperti biasa, secara santai, samnil makan2 dan sambil menyusukan anak.. Heheh... That's why i luv this business soooo much....


Bisnes Shaklee sungguh mudah, namun tetap memerlukan jiwa yang kental, dan juga rajin ;-)

Kenapa saya katakan mudah? Kerana hanya bermodalkan RM75, juga ada caranya untuk berbisnes tanpa modal sekalipun, anda layak untuk menjalankan bisnes Shaklee seumur hidup anda. Tanpa perlu memperbaharui yuran keahlian. Semudah itu. Tanpa perlu modal beribu2, premis yang tetap, masa yang terhad. Hanya perlukan keahlian Shaklee, laptop dan talian internet (bagi yang ingin menjalankannya secara online seperti saya).

Ingin bersama kami dalam bisnes yang sungguh BEST ini?

Boleh bersama kami dengan hubungi saya, dan saya akan memasukkan anda dalam kumpulan eksklusif kami, dimana segala tips2 dan teknik pemasaran sentiasa dikongsi.

Hubungi saya di 019-9890707 atau boleh berjumpa saya di kedai Mom 2 Moms, Pasir Tumboh untuk saya terangkan lebih lanjut. Jommmmm....

You Might Also Like

0 comments