Cara Jadi Ahli Shaklee ~ Percuma @ Bayar?

  • Thursday, April 18, 2013
  • By efie muhamad
  • 0 Comments

Kebelakangan ini, ramai yang bertanyakan cara menjadi ahli Shaklee, terutama pelanggan-pelanggan saya yang tersayang ni.. Yelaaa, makan suplemen dah puas hati, yakin dengan kualiti dan keberkesanannya, order setiap bulan setiap kali vitamin nak habis kan.. Jadi bila fikir-fikir, mestilah lagi untung jadi ahli kan?


Apa keistimewaannya??


Harga ahli ~ pastilah dapat membeli suplemen dengan harga ahli kan paling penting. Haaa jimat banyak dah kat situ.
 
Dapat kumpul uv ~ ok secara amnya uv ni macam point la. Lagi banyak kita kumpul, lagi banyak kita dapat bonus. Bonus ni dalam bentu TUNAI, bukan redeem ke baucer ke apa ke... Best-best...
 
Dapat berniaga ~ bagi mereka yang minat untuk menjana pendapatan sampingan melalui Shaklee, anda berpeluang untuk berbuat demikian hanya setelah anda bergelar pengedar sah Shaklee

Dapat join grup eksklusif ~ haaa ni setiap orang berbeza. Anda join dengan saya, anda akan layak dimasukkan dalam grup eksklusif saya, dimana segala teknik2 dan tips2 perniagaan akan dikongsi disini. Bukan itu sahaja, input rohani juga sentiasa ada dan saya amat bersyukur saya merupakan salah seorang yang bertuah berada dalam kumpulan ini.Tapi ingat, bila anda join dengan orang lain, tak dapatla anda bersama-sama kumpulan saya.

Dan baaaanyak lagi kelebihan2 lain yang kita cerita belakang2, terutama setelah menjadi ahli.

Selain itu, boleh juga lihat disini

Mahal ke??

Tak mahal pun, cuma RM75 SAHAJA untuk keahlian seumur hidup ataupun anda layak mendapatkan KEAHLIAN PERCUMA dengan pembelian secara lebih kurang RM650. Mudah kan??

Banyak ke untung jual Shaklee ni??

Alhamdulillah, saya sendiri secara peribadi, membayar hutang pinjaman perumahan dan kereta saya menggunakan sepenuhnya bonus Shaklee. Bermula dari 2 angka bonus, 3 angka, kini 4 angka, sedang menuju ke sasaran 5 angka. Malah ada di kalangan ahli kumpulan kami yang telahpun mencapai pendapatan 6 angka setiap bulan. Hebat kan??

Ingin bersama kami?? 

Anda sangat dialu2kan. Jom ubah hidup kita dan keluarga kita melalui kesihatan yang lebih baik dan pendapatan yang stabil demi masa depan yang lebih hebat!

Hubungi saya sekarang di 019-9890707!!

You Might Also Like

0 comments